PROCEDURA DE RETUR

Din cauza pandemiei COVID-19 avem obligația ca orice retur să fie primit dar NU deschis/recepționat mai devreme de 4 zile de la primirea acestuia. Coletele returnate vor fi ținute într-o zona de carantină timp de 4 zile de la primire pentru a evita o posibilă infectare.

Pagina smartpass.ro este operata de firma SC Bliss Cosmetics SRL.

Cum puteți returna produsele achiziționate de la Bliss Cosmetics?

Produsele cumpărate pot fi returnate  în termen de 14 zile calendaristice:

-       prin completarea Formularului de Retur afișat pe site .

Termenul de 14 zile calendaristice se calculează:

-       de la data livrării produsului

-       în cazul unei comenzi care conține mai multe produse, termenul de 14 zile calendaristice se calculează de la data livrării ultimului produs din comandă.

Cumpărătorul are dreptul de a se retrage din contractul de vânzare fără a fi nevoit să justifice decizia.

În conformitate cu legea OG34/2014 și cu Directiva 2011/83/UE, punctul (47) din prezentare: pentru a stabili natura, caracteristicile și modul de funcționare a bunurilor, consumatorul ar trebui să le mânuiască și să le inspecteze în același mod în care i s-ar permite să o facă într-un magazin.

Purtați răspunderea pentru orice eventuală diminuare a valorii produselor, dacă în urma verificării conformității, proprietăților și funcționalității produselor se dovedește că această devalorizare a fost cauzată de manipularea necorespunzătoare de către dvs.

Condițiile referitoare la produsul returnat

Se recomandă ca produsul returnat să fie în aceeași stare în care a fost cumpărat sau livrat: să aibă toate componentele, accesoriile, inclusiv manualul de utilizare și certificatul de garanție;

Produsul trebuie să fie returnat în condiții de siguranță, în ambalajul original pentru a se evita deteriorarea acestuia la manipulare și/sau transport.

Produse care nu sunt acceptate la retur:

- produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecție a sănătății sau din motive de igienă și care au  fost desigilate de consumator, indiferent dacă acestea au fost sau nu utilizate după desigilare (ex.: pigmenți, serumuri, creion, anestezici etc.);

- produse de îngrijire personală care au fost desigilate și utilizate (aparate de îngrijire de uz personal, pilă electrică school,);

- produse care prezintă modificări fizice, lovituri, ciobiri, zgârieturi, șocuri mecanice sau electrice (nesemnalate ca și defecte estetice în primele 24 de ore de la recepționarea produsului). Nu se acceptă pentru returnare produsele care prezintă modificări fizice, lovituri, ciobiri, zgârieturi, șocuri, urme de folosire excesivă și/sau intervenții neautorizate etc.

- produsele aduse pe comenzi speciale ferme pentru a cărei furnizare a fost nevoie de plata în avans;

dacă au fost achiziționate mai multe produse din același model, se acceptă retur doar dacă unul singur a fost desigilat sau dezambalat;

În cazul în care se returnează un produs dintr-un pachet promoțional se va returna diferența dintre prețul de bază și cel promoțional al produsului returnat.

Exercitarea dreptului de retragere

Consumatorul informează Bliss Cosmetics cu privire la decizia de retragere din contract prin completarea Formularului de Retur disponibil pe site.

Produsele pentru care solicitarea de retur s-a făcut prin Formularul de Retur de pe site, în termen de maxim 3 zile de la transmiterea notificării, cumpărătorul va fi contactat telefonic pentru detalii cu privire la solicitarea înaintată. Suma aferentă returului se va returna prin transfer în cont bancar, la un interval de maxim 14 zile calendaristice.

Prelucrarea datelor cu caracter personal în scopul efectuării returului

În cazul în care nu există neconformități iar produsele îndeplinesc toate condițiile de retur menționate mai sus, angajații Bliss Cosmetics vor proceda la întocmirea documentelor financiar-contabile aplicabile, în conformitate cu prevederile legale (factură de retur, dispoziție de compensare, dispoziție de plată, chitanță). Datele necesare întocmirii documentelor mai sus menționate fac referire la: nume, prenume, domiciliu, seria și nr. CI, cont bancar, după caz. Vom folosi datele cu caracter personal în scopul întocmirii documentelor financiar-contabile, conform dispozițiilor legale în vigoare. În cazul în care dumneavoastră nu doriți să furnizați aceste date, returnarea produselor nu este posibilă chiar dacă se încadrează în condițiile de retur mai sus prezentate, întrucât nu ne putem conforma legislației din domeniul fiscal.

Costul de transport inițial nu se returnează decât în cazurile în care vi s-a livrat un produs diferit, incomplet sau neconform; dacă vă regăsiți în unul din aceste cazuri menționate vă recomandăm să ne contactați imediat prin formularul de retur, atașând și poze relevante cu problema constatată pe e-mail sau whatsapp. Costul de transport pentru retur este suportat de noi numai în cazurile menționate în acest paragraf (daca s-a livrat un produs diferit, incomplet sau neconform).

Costurile bancare aferente viramentului, sunt suportate de către client! În cazul în care vi s-a livrat un produs diferit, incomplet sau neconform aceste costuri sunt suportate de firma noastră.

Rambursarea banilor se va face doar prin transfer bancar, în termen de maxim 14 (patrusprezece) zile calendaristice de la data primirii produselor retur la sediul nostru.

Produsele pot fi returnate DOAR prin firmă de curierat. Transportul este suportat de cumpărător, este suportat de vânzător doar în cazul în care vi s-a livrat un produs diferit, incomplet sau neconform . A NU SE RETURNA PRIN POȘTĂ! 

Bliss Cosmetics poate refuza colaborarea cu consumatorii care au abuzat de dreptul de a renunța la cumpărare. Notificarea acestora se va face anterior impunerii restricțiilor privind vânzarea de produse sau servicii.

SCHIMBAREA PRODUSELOR

În cazul în care dorești să schimbi produsul din motive personale, mentionăm faptul că taxa de transport va fi achitată de tine indiferent de firma de curierat. Ne poți contacta pentru a te ajuta cu solicitarea curierului la un cost preferențial ca și client Bliss Cosmetics. În condițiile în care comanda ta este livrată din locații diferite, avem rugămintea să ne contactați pentru a vă ajuta cu returnarea acesteia.

În cazul în care dorești să schimbi produsul cu unul având o  culoare diferită ori cu un alt produs diferit, te rugăm să ne contactezi în prealabil în formularul de retur de pe site-ul nostru unde vei specifica numărul comenzii, numele pe care s-a făcut comanda și produsul pe care îl dorești la schimb și noi te vom îndruma cu privire la adresa unde trebuie să trimiți produsele. Expedierea produsului solicitat se face în termen de 14 de zile calendaristice de la recepționarea produsului inițial. Dacă modelul ales nu este pe stoc, îți putem restitui contravaloarea produsului returnat sau îți poți alege altul cu achitarea eventualelor diferențe de preț de către tine sau restituirea lor de către noi.

Solicitarea va fi procesată într-un termen de maxim 14 zile calendaristice de la data primirii produsului inițial.

Produsele pot fi returnate DOAR prin firmă de curierat la adresa menționată pe factură.

Costul de transport inițial nu se returnează decât în cazurile în care vi s-a livrat un produs diferit, incomplet sau neconform; dacă vă regăsiți în unul din aceste cazuri menționate vă recomandăm sa ne contactați imediat prin email la sales@blisscosmetics.ro atașând și poze relevante cu problema constatată.

Costul de transport pentru retur este suportat de noi numai în cazurile menționate în acest paragraf (dacă s-a livrat un produs diferit, incomplet sau neconform).

FORMULARUL DE RETUR

Pentru a beneficia de dreptul de retur, respectiv de retragerea din contract, trebuie să completezi formularul de retur pe care îl găsești pe site-ul nostru.

ADRESA DE RETURNARE 

Adresa unde trebuie returnate produsele este menționată pe factura primită în colet.

Dacă aveți neclarități vă rugăm să ne contactați pe email la sales@blisscosmetics.ro menționând numărul de comandă sau numele folosit la plasarea comenzii.

Vă mulțumim pentru înțelegere!

CONDIȚII DE RETURNARE

Produsul returnat trebuie să fie în aceeași stare în care a fost livrat (în ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte și documentele care l-au insoțit). Nu se acceptă pentru returnare produsele care prezintă modificări fizice, lovituri, ciobiri, zgârieturi, șocuri, urme de folosire și/sau intervenții etc.

Produsele pot fi returnate DOAR prin  firmă de curierat la adresa menționată în factura fiscală. A NU SE RETURNA PRIN POȘTĂ! 

 

Nu uitați să completați formularul de retur cu toate datele menționate!